FAQ's

Poseu-vos en contacte amb nosaltres per correu
Si per desgràcia, no va trobar una resposta a la seva consulta amb el FAQ de sota, si us plau no dubti en contactar amb nosaltres per correu a aquesta adreça xipiringosweys@latinladia.punk
Quant va a prendre per arribar la meva comanda?
Haurà de rebre la seva comanda dins de 5 dies laborables.
Quines són les seves Despeses Enviament?
Les ordres que es troben sota el pes de 5 kg s'envien a través de Royal Mail (3,99 €).
Les ordres entre 5 kg i 30 kg i amb una alçada de fins a fins a 100 cm són enviats per DPD o la força del paquet (5,99 €)
Les ordres entre 5 kg i 30 kg més alt que 100 cm (bicicletes o grans botigues) són enviats per Correus Freight Lliurament (14,99 £).
Les ordres més pesats de 30 kg (generalment taules de tennis de taula o màquines de gimnàs) són enviats per una empresa de missatgeria Pass It Forward (39,99 £).
És la meva Ordre en el seu camí cap a Mi?
Si us plau, consultar el seu correu electrònic de confirmació de la data de lliurament prevista.
Per a comandes de Royal Mail i DPD, li enviarem un nombre de seguiment en el seu email de confirmació.
Si heu demanat un article gran, la nostra empresa de missatgeria Pass It Forward confirmarà la data i hora de lliurament per telèfon. No hi ha un nombre de seguiment per a lliuraments passar cap endavant.
Ofereixen Internacional de lliurament?
No, enviem actualment només al Regne Unit.
Què botigues Decathlon ofereixen lliurament?
Decathlon Surrey Quays, Decathlon Stockport i Decathlon Belfast accepten comandes de lliurament a domicili.
Totes les nostres altres botigues ofereixen una col · lecció de només servei de magatzem.
Què és un "Recollida a botiga" opció en el seu lloc web?
Vostè pot pagar la seva comanda en línia seleccionant l'opció "recollir a botiga" i que es reserva el seu ordre durant 3 dies. Si necessita estendre el temps de recollida, si us plau poseu-vos en contacte amb nosaltres i estarem encantats de fer-ho.
Puc canviar el meu Pick-Up-In-Store perquè un lliurament a domicili?
Si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres a 0207.394.2000 (Surrey Quays Store) per organitzar un lliurament de la seva comanda. Tingueu en compte que això podria no ser possible per als articles voluminosos com ara taules de taula, caiacs o equip de l'aptitud com el nostre missatger Pass It Forward ofereix només al sud del Regne Unit.
Per què puc veure productes que estiguin 'no disponible' a la seva pàgina web?
Un munt de coses a la nostra pàgina web són els més venuts i, ocasionalment, amb la qual surten. Això vol dir que l'element no està disponible a la seva botiga local - però, podríem ser capaços de demanar per vostè del nostre magatzem. Si vostè està interessat en un article que es mostra com a no disponible en el nostre lloc web, si us plau poseu-vos en contacte amb nosaltres i anem a comprovar la nostra acció del magatzem per a vostè.
No he rebut un correu electrònic de confirmació Within The Promised 12 Hores.
Si la seva comanda no ha estat confirmat en 12 hores, és probable que sigui a causa d'un error tècnic en el nostre sistema o d'alt volum de comandes.
Si no sent de nosaltres dins de 24 hores, si us plau poseu-vos en contacte amb nosaltres i anem a confirmar la comanda per telèfon. Tingueu en compte, totes les comandes es recullen a la botiga en lloc d'un magatzem, de manera que qualsevol comunicació de la nostra part està subjecte a les nostres obrir horari de la botiga.
Com puc tornar un article?
Pot tornar els seus articles en qualsevol de les nostres botigues o enviant els elements no desitjats per correu. Si va a tornar els seus articles en una botiga, si us plau, assegureu-vos de portar el seu rebut (enviem el rebut amb les comandes en línia). Si va a tornar la mercaderia per correu, si us plau, enviï un emplenat Devolucions formulari a:
El Departament de Vendes en línia
Decathlon Ltd
Canada Water Retail Park
Surrey Quays carretera
SE16 2XU
No hi ha un temps limitat per tornar els articles de marca Decathlon. Ells han d'estar en el seu estat original, re-segellable. (Vostè pot trobar la llista de les marques de Decathlon aquí).
Vostè pot tornar els articles no usats de les marques no Decathlon dins dels 30 dies de la recepció.
Si no té un formulari de devolució, si us plau inclogui una nota indicant el seu número de comanda, nom, dades de contacte i motiu de la devolució. Tingueu en compte que és molt important que quan es torna un article, sabem el número d'ordre es refereix, les seves dades i si vostè vol un reemborsament o un intercanvi. Sense aquests detalls no serem capaços de prendre les mesures en la seva declaració.
Tingueu en compte que per raons de seguretat no podem acceptar devolucions d'equip de seguretat (cascos, armilles de protecció, armilles de flotabilitat). També no canvi o reemborsament de la roba interior per raons d'higiene
Què puc fer si hi ha alguna cosa malament amb el meu ordre
En l'improbable cas que vostè rebés un article incorrecte o defectuós, poseu-vos en contacte amb nosaltres a 0207 394 2065 i nosaltres li enviarem una etiqueta d'enviament prepagat [Elements de fins a 5 kg] o arreglarem una col · lecció [articles de més de 5 kg]. Si hem organitzat una col · lecta per a vostè, si us plau assegureu-vos de empacar l'article com el conductor pot negar-se a prendre d'una altra manera.
Per favor, emplenat el formulari de devolució que va rebre la seva comanda.
És vostè el Reemborsament al franqueig per a les devolucions?
Si fem una errada en la comanda, ens complau tornar el cost d'enviament o proporcionar una etiqueta d'enviament pre-pagat. En qualsevol altre cas, el client és responsable de cobrir el cost d'enviament quan s'envia l'article de nou a nosaltres.
Quan rebré el meu reemborsament?
Els reemborsaments per als articles retornats seran acreditats a la targeta de dèbit o crèdit original del titular. Tingueu en compte, però que no emmagatzemarem les dades de la targeta, de manera que si vostè torna els articles per a un reemborsament, vostè ha d'esperar una trucada telefònica sol · licitant aquests detalls. Un cop tenim dades de la targeta es necessitarà no més de 14 dies laborables per al reemborsament de mostrar en el seu compte bancari.
Puc comprar una targeta de regal en línia?
De moment les targetes de regal no estan disponibles per la seva compra en línia.
Puc utilitzar una targeta de regal en línia com a part de la meva pagament?
Ara acceptem targeta de regal com a mitjà de pagament al nostre lloc web. La targeta de regal ha de tenir un codi PIN [que es troba a la zona zero a la part posterior de la targeta]. Si vostè té el vell model de la nostra targeta de regal sense el pin, si us plau contacti amb nosaltres i farem tot el possible per ajudar amb la seva comanda.
Puc utilitzar la meva targeta de fidelització en comprar mercaderies en línia?
Els seus punts s'afegiran automàticament a la targeta si vostè posa el seu ordre usant el teu compte de targeta de fidelitat. Tingueu en compte que cal afegir un número de targeta de fidelitat al compte de la targeta de fidelització.
Puc afegir punts per a una compra en línia a la meva targeta de fidelització?
Sí, vostè pot fer això en línia, accedeixi al seu compte de targeta de fidelitat. Si té algun problema pel que fa al seu compte de targeta de fidelització, si us plau contacti amb nosaltres a condalgay@manunazi.vivahitler i estarem encantats d'ajudar.